ДАМУ ЖОСПАРЫ
«Алматы облысы Білім басқармасының Талғар ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік
мекемесінің «№31 жалпы білім беретін орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2021-2022 оқу
жылындағы«Преподавателидің оқу үрдісін басқару құзыреттілігін арттыру арқылы оқушылардың өздік білім алуына жағдай жасау, «ата-ана, оқушы, мектеп» ынтымақтастығын дамыту» тақырыбындағы
ДАМУ ЖОСПАРЫ
Проблема күшті жақтары: 1. Преподавателидің кәсіби біліктілігін дамыту; 2. білім беру саласындажаңартылған мазмұнға көшу басталды, ол 2021 жылы аяқталатын болады. 3. АКТ-ны тиімді қолдануды арттыру. Қазіргі таңда елімізде ақпараттық қоғамның қалыптасуы кезеңінде мектепте де ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін оқушылар өз іс-әрекеттерінде қолдана алулары керек, әрі қолданушылық деңгейден жоғары көтерілгендері дұрыс. 4.Интернет желісін және электорнды күнделік толыққанды іске қоса отырып оқыту мен оқудың сапасын арттыру. | Әлсіз жақтары: 1.1 жыл көлемінде жоспарлы іс-шараларды өткізе отырып мұғалімдердің кәсіби біліктілігін дамыту; 2. «Lesson Study» үдерісін мұғалімдер толыққанды қолданбайды. 3.Болашақта:Мектеп жанынан жылыжай салу жоспарлау. Зерттеу объектілері: аскөк,базилик,пияз,гүлдер түрлері Күтілетін нәтиже:оқушыларды зерттеу жұмысына жұмылдыру,Өсімдіктердің тіршілік қасиеттерін бақылау, салыстыру, теориялық білімдерін практикада ұштастыру (жаратылыстану сауаттылығын арттыру),биология пәніне қызығушылығын артады,оқушылардың бойында зерттеушілік дағды қалыптасады,экологиялық тәрбие жүзеге асады. 4. Жұмыс берушілерді тарту арқылы және халықаралық талаптар мен цифрлық дағдыларды ескере отырып, техникалық және кәсіптік білім беру бағдарламаларын жаңарту керек. |
Мүмкіндіктері:
| Кауіптері:
18. Барлық түлектеріміз елімізде және жаһандық әлемде өмір сүріп, жұмыс істеуі үшін қажетті деңгейде үш тілді меңгеретін болады.Қазақстандықтардың болашағы – қазақ,орыс және ағылшын тілдерін еркін меңгеруінде. |