ДАМУ ЖОСПАРЫ » "№31 орта мектебі"
"Алматы облысының білім басқармасының
Талғар ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі
"Әл-Фараби атындағы №31 жалпы білім беретін орта мектебі"
Управления образования Алматинской области
Приемная
+7(727) 745-60-56
Эл.почта:
talgar_mektep31@mail.ru
Версия для
слабовидящих
01
сентябрь
2021

ДАМУ ЖОСПАРЫ

«Алматы  облысы Білім   басқармасының Талғар ауданы бойынша   білім  бөлімі»  мемлекеттік   

мекемесінің «№31 жалпы білім  беретін   орта  мектебі» коммуналдық  мемлекеттік   мекемесі 2021-2022 оқу 

жылындағы«Преподавателидің оқу үрдісін басқару құзыреттілігін арттыру арқылы оқушылардың өздік білім алуына жағдай жасау, «ата-ана, оқушы, мектеп» ынтымақтастығын дамыту» тақырыбындағы  

ДАМУ     ЖОСПАРЫ


Проблема күшті жақтары: 

1. Преподавателидің кәсіби  біліктілігін  дамыту;     

2. білім беру саласындажаңартылған мазмұнға көшу басталды, ол 2021 жылы аяқталатын болады.

3. АКТ-ны  тиімді     қолдануды арттыру.

Қазіргі таңда елімізде ақпараттық қоғамның қалыптасуы кезеңінде мектепте де ақпараттық  технологиялардың мүмкіндіктерін оқушылар өз іс-әрекеттерінде қолдана алулары керек, әрі қолданушылық деңгейден жоғары көтерілгендері дұрыс.

4.Интернет  желісін және электорнды  күнделік  толыққанды     іске  қоса  отырып оқыту мен  оқудың сапасын арттыру. 


Әлсіз жақтары: 1.1 жыл  көлемінде жоспарлы  іс-шараларды өткізе отырып мұғалімдердің  кәсіби біліктілігін  дамыту;

2. «Lesson    Study»   үдерісін мұғалімдер толыққанды қолданбайды.       

3.Болашақта:Мектеп жанынан жылыжай салу жоспарлау. Зерттеу объектілеріаскөк,базилик,пияз,гүлдер  түрлері 

Күтілетін нәтиже:оқушыларды зерттеу жұмысына жұмылдыру,Өсімдіктердің тіршілік қасиеттерін бақылау, салыстыру, теориялық білімдерін практикада ұштастыру (жаратылыстану сауаттылығын арттыру),биология пәніне қызығушылығын артады,оқушылардың бойында зерттеушілік дағды қалыптасады,экологиялық тәрбие жүзеге асады.

4. Жұмыс берушілерді тарту арқылы және халықаралық талаптар мен цифрлық дағдыларды ескере отырып, техникалық және кәсіптік білім беру бағдарламаларын жаңарту керек.

Мүмкіндіктері: 

  1. Преподаватели өздеріне қажетті кәсіби даму әрекеттерінің жауапкершілігін өз мойындарына өте сирек алады;
  2. Преподаватели оқып келген оқыту курстарындағы әдіс-тәсілдерін өз тәжірибелерінде  жүйелі қолданбайды;     
  3.   Преподаватели мен   оқушылардан  алынған сауалнамалардың нәтижесінде АКТ-ны  қолдану  деңгейінің төмендігі анықталды.
  4. Цифрлық білім беру ресурстарын дамыту, кең жолақты Интернетке қосу және мектептерімізді видеоқұрылғылармен жабдықтау жұмыстарын жалғастыру қажет.



Кауіптері:

  1. Мұғалімнің кәсіби  біліктілігінің қандай деңгейде екенін  анықтау мақсатында  әдістемелік бірлестік жетекшілерінен топ құру;
  2. Мектеп мұғалімдерінің сұранысы мен қажеттілігін жүйелі анықтап отыру керек;
  3. Психологпен бірлесе отырып, сауалнама сұрақтарының қорын жасау керек;
  4. Обратная связьтың қорытындысын өңдеп, талдау жасауды жолға қою;
  5. «Жеке дамуға бағытталған диалог» әңгімелесу форматын енгізу;
  6. Преподавателидің өзін-өзі бағалауын жүзеге асыру керек;
  7. Преподавателидің өз жұмысына және әріптестерінің жұмысына  баға беруін қалыптастыру; 
  8. Өзін- өзі бағалауға байланысты коучингтер жоспарлау қажет;
  9. Өзін -өзі бағалауға байланысты тәлімгерлік бекіту
  10. Преподавателиді бағалаудың критерийлерін ұжым жиналысында талқылау, бекіту, қабылдау; 
  11. Преподавателидің жұмысын бағалаудың рейтингтік жүйесінің ережесін жасау және жариялау; 
  12. Мұғалімнің есептілігі мен мектепішілік бақылауды жүзеге асыруды қадағалау, қорытынды есептер жазу;  
  13. Мектептің қазіргі  жағдайын талдауды үйрету керек (SWOT-талдау); 
  14. Мектеп жағдайына байланысты мақсаттарды айқын және нақты қоюға қалыптастыру керек ;
  15. Мақсаттар мен күтілетін нәтижелерді SMART-қа салуды үйрету керек; 
  16. Преподавателидің есептілігін жүзеге асыру үшін мектепішілік бақылау жоспарын дайындау.
  17.  «Робототехника» үйірмесін ашу.

18.                       Барлық түлектеріміз елімізде және жаһандық әлемде өмір сүріп, жұмыс істеуі үшін қажетті деңгейде үш тілді меңгеретін болады.Қазақстандықтардың болашағы – қазақ,орыс және ағылшын тілдерін еркін меңгеруінде.